Hi all and please s'il vous plait

Discussion in 'Windows 7' started by Stom, Aug 8, 2009.

Tags:
  1. Stom

    Stom MDL Novice

    Dec 19, 2008
    18
    0
    0
    HI ALL
    It s possible a tuto a French LANGAGE for activation Windows 7 RTM pleasseee



    Salut tout le monde serais t il possible d avoir un tuto pour activer windows est ce qu il faut le laisser en us et l activer ensuite le passer en fr je ne sais pas quoi faire de votre aide


    Stom
     
  2. Opa

    Opa MDL Addicted

    Jul 29, 2009
    679
    969
    30
    #2 Opa, Aug 8, 2009
    Last edited by a moderator: May 23, 2017
  3. FABIGUI

    FABIGUI MDL Member

    Jun 2, 2007
    155
    0
    10
    I don't know exactly to write in french but I can understand what you are trying to ask.
    Really doesn't matter. You can install the OS after the LP and then activate windows. I use also the french version.

    Google: "Je ne sais pas exactement à écrire en français mais je peux comprendre ce que vous essayez de poser des questions.
    Vraiment pas d'importance. Vous pouvez installer l'OS après le LP, puis activer les Windows. J'utilise aussi la version français."
     
  4. HSChronic

    HSChronic MDL Expert

    Aug 25, 2007
    1,214
    64
    60
    My french is rusty but I know enough to at least make a rudimentary guide if nobody else can. I am sure we have some Canadians or French or African people in here that can help this guy out!!
     
  5. Gryzor

    Gryzor MDL Novice

    Sep 18, 2008
    30
    4
    0
    Ditto :rolleyes:
     
  6. Hackeur

    Hackeur MDL Senior Member

    Jun 14, 2009
    330
    441
    10
    #6 Hackeur, Aug 8, 2009
    Last edited: Aug 8, 2009
    Donne plus de details svp
    Il y a plein de tuto ici, facile a traduire avec Goo :)
    Les soft lo*ders sont les meilleurs pour commencer, experimenter avec des machine virtuelles si possible.

    Le bonjour d’un francais en exile.... ( Hackeurs sans frontieres / Infirmieres sans culotte )